Wednesday 22 May 2013

belek2 gambar masa foundation dulu.. ni yang aku jumpa. hehehe.


ni cerita zaman foundation, kira2 dua tahun lepas..


hari ni enjoy habis... dari balik kelas kul 2 trus pgi alamanda.. mula2 pergi McDonald's. aku datang lmbat sikit sebab kene paking jauh sket kat bwah. lepas order duduk lah kat meja sebelah dinding..tengah syok2 makan burger, tiba2 aku terpandangg seseorang yang pernah aku jumpa sebelum ni, masa zaman sekolah dulu.. in short muka dia iras2 mcm cinta pertama aku dulu..cewahh...hehe. mulut aku terucap "Elly"? biar betul ni.. urmm.. berdegup2 jantung aku.. tpi aku tknak lah terburu2 sgtkan.. mungkin aku salah orang kot.. kalau aku usya lama2, nnti dia perasan tk ke malu aku nnti..hehe. bahaya usya orang lama2.. tpi sekadar mencari kepastian je.. nak usya tu mestilah cover2.. lepas aku amati.................. bukannlah... dari tepi memang la nmpak mcm sama.. huh... sepanjang makan dengan kawan2 tu..aku termenung pnjang uh.. teringat cerita lama lahh.. susah nak lupakan.. dalam hati aku kata "kalaulah dia tak pindah hari tu..". then Akram tegur aku, "kau usya siapa doe man?". aku "takdek apelah.. cuma teringat first love masa kat sekolah jehh..hhehe".. " perghhh...jiwang giler shall..haha" -" hehe, dah kau tanya aku pun jawab lahh..orang kata doe Kram.. first love susah nk lupakan doe".. hehe. akram "kau usya yg mana? tudung putih ke hitam?" aku" tudung putih tu.. dari tepi nmpak sama tpi tak la akram, tu lah aku termenung je dari tadi.." akram" yg tudung hitam tu aku punya ehh. haha" aku"otak kau..haha".. si Naim nih tengah memanjangkan leher dia siapalah budak2 ni usya..haha sibuk je dia niehh.. si Sofia ni plak dah perasan aku usya dia..haha tk boleh bla tul la die nih.. datang pulak Hanis "jom2 pgi tgk wayang, tpi cite ape ahh?" sengal ajak gi wayang tk tau cite ape..dlam hati aku ckp la...hehe

okay hari ni wayang akram belanja aku...tengok cerita JANIN..hadoyai... boleh la jugakkk cite nihh.. akram..thx bro.. malas la nk cite pasal cerita tuh.. tengok sendiri lah ye.. lepas abes tgk cite tu. lepak jap kat food court..tengah sembang2 Akram ajak gi karaoke..perghhh...ni lagi ah..dia belanja lagi beb..tpi sorang kene byar kat dia RM2 je.. okeylah dah dia belanja kan..rezeki jgn ditolak..hehe. bessssssssssstttt gilaaa lahh. lepaskan tension..walhal 2 minggu lagi dah exam... sengal..haha



No comments:

Post a Comment